تداوم رشد صعودی پرداخت الکترونیک سامان در عرصه بینالملل
سپ، برترین شرکت پرداخت در خاورمیانه شد / ایستادن در جایگاه دوازدهم جهان
شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) در جدیدترین رتبهبندی نشریه «نیلسون ریپورت» در سال 2022 توانست رتبه دوازدهم جهان و رتبه نخست خاورمیانه را در حوزه پرداخت کسب کند.
به گزارش روابط عمومی سپ، نشریه نیلسون ریپورت (Nilson Report) با بیش از 50 سال سابقه فعالیت به عنوان معتبرترین مرجع تخصصی حوزه پرداخت شناخته میشود که هر سال نسبت به بررسی و رتبهبندی شرکتهای فعال این حوزه بر اساس سهم تراکنش اقدام میکند. فعالیتهای 150 شرکت معتبر دنیا در حوزه پرداخت زیر ذرهبین این رسانه معتبر و موثق قرار دارند تا از نظر تعداد تراکنش انجام شده رتبهبندی شوند. شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) برای دومین سال متوالی توانست رتبه نخست خاورمیانه را از آن خود سازد و این در شرایطی است که در چهار سال اخیر همیشه سپ توانسته روند صعودی خود را حفظ کند، افتخاری که پیش از این هیچ شرکت ایرانی موفق به تجربه آن نشده است! این در شرایطی است که سپ جایگاه دوازدهم جهان را نیز در اختیار دارد. عملکرد درخشان سپ در چند سال اخیر باعث شده است تا این شرکت در عرصههای جهانی و بینالمللی با اقتدار بالاتر از رقبای داخلی خود قرار گیرد.
تعداد کل تراکنشهای انجام شده در جهان بر اساس گزارش «نیلسون ریپورت» در سال 2022 برابر با 466.89 میلیارد است که رشد بیش از 12 درصدی را نسبت به مدت مشابه خود دارد؛ شرکت سپ از این میزان تراکنش انجام شده، سهم بیش از 8.792 میلیاردی را در اختیار دارد. میزان تراکنش سپ بر اساس گزارش نیلسون رپیورت نسبت به سال گذشته حدود یک میلیارد افزایش داشته است.
سپ با این سهم از تراکنش انجام شده در سال 2022 توانست در قاره کهن نیز رتبه دوم را تصاحب کند، یک شرکت چینی رتبه نخست را در اختیار دارد.
جایگاه سپ در عرصه جهانی در چهار سال اخیر گزارش «نیلسون ریپورت» روندی صعودی داشته است که نشان از عملکرد موفق و درخشان این شرکت در میزان تراکنشهای انجام شده دارد؛ جدول رتبهبندی سالهای اخیر سپ در نشریه نیلسون ریپورت به شرح زیر است:
|
رتبه 2019 |
رتبه 2020 |
رتبه 2021 |
رتبه 2022 |
پرداخت الکترونیک سامان(سپ) |
16 |
15 |
13 |
12 |
نظر دهید