جهت مشاهده و دانلود «کاتالوگ جامع سپ» بر روی لینک زیر کلیک کنید.
تاریخچه سپ
تاریخچه شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ): پیشرو در فناوریهای پرداخت ایران
شرکت پرداخت الکترونیک سامان در تیر ماه سال 1382 با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرد و پس از مدتی عنوان شرکت به پرداخت الکترونیک سامان کیش تغییر یافت. در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک سامان با نام تجاری سپ برگرفته از عبارت اختصاری انگلیسی (Saman Electronic Payment) یکی از خوشنامترین و بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه پرداخت کشور است که بر پایه تکنولوژیهای نوین ایجاد شده و با ارائه انواع ابزارهای پرداخت حضوری و غیرحضوری همواره نقشی مؤثر در ارائه خدمات نوین و افزایش سطح کیفی و امنیتی ابزارهای پرداخت ایفا کرده است.
سپ تنها شرکت PSP کشور است که با بهرهگیری از سرمایه انسانی جوان و متخصص، ابزارهای نوین در صنعت پرداخت و فناوریهای امنیتی در هر 3 ابزار اصلی پرداخت شامل کارتخوان، درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت با موبایل (USSD) و اپلیکیشن در زمره 3 شرکت برتر بازار قرار دارد.
حال پس از قریب به دو دهه فعالیت، سپ، با بهرهمندی از مانیتورینگ مستقل و راهاندازی ITIL، به عنوان شرکتی نوآور و پیشرو در عرصه فناوری پرداخت الکترونیک ایران و جهان شناخته میشود.
خدمات و راهکارهای نوین سپ در حوزه پرداخت الکترونیک
هم اکنون در سپ نزدیک به 2,000 نفر، نیروی انسانی توانمند با شایستگیهایی همچون انضباط، توانایی، یادگیری، مشتریمداری، تمرکز بر کیفیت، مسئولیتپذیری، همکاری گروهی و خلاقیت در محیط کاری، دوستانه مشغول به کار هستند. سرمایههایی که شبانهروز به رفع نیاز مشتری و توسعه محصولات میپردازند. سپ بر این باور است: این مشتریان به سازمان اعتبار میبخشند و سرمایههای انسانی در راه کسب رضایت مشتریان، همراه و همدل گام برمیدارند.
سپ با مشخصکردن چارچوب عملکرد نیروها و همینطور تعهداتش به کارکنان، مشتریان، سهامداران، جامعه، با پایبندی بر اصولی چون صداقت، ارتباط بر پایه احترام، حفظ حریم شخصی مشتریان، پایبندی به قوانین و مقررات حکومتی و رقابت عادلانه تأکید میکند.
مهمترین هدف سپ در طول دو دهه فعالیت خود، ارائه سبدی جامع از خدمات متنوع پرداخت با برخورداری از کیفیت و استانداردهای بالای فنی به مشتریان بوده است. پرداخت الکترونیک سامان برای رسیدن به این هدف، با بهرهمندی از شبکه گسترده شعب و نمایندگیها در سراسر کشور، دو مرکز مجهز و پیشرفته ارتباط با مشتریان، دیتا سنتر اختصاصی، مانیتورینگ 24 ساعته، سوییچ مستقل پرداخت، مرکز صدور و شخصیسازی کارت و... بر آن بوده است تا در 4 حوزه «درگاه پرداخت آنلاین»، «کارتخوان»، «پرداخت همراه» و «کارت» خدمات ایدهآلی را به کاربران خود ارائه دهد.
ارزشهای سازمانی و سرمایه انسانی در موفقیت پرداخت الکترونیک سامان
شرکت پرداخت الکترونیک سامان(سپ) که از ابتدای تاسیس به عنوان سازمانی نوآور در بستر تکنولوژی و صنعت پرداخت شناخته شده است، پیرو جریان گسترده تغییرات اجتماعی با هدف به روز ماندن و عقب نماندن از این جریان و رقابتهای پرچالش تجاری تصمیم بر تغییر و نوآوری بزرگی گرفت. فرآیند ریبرندینگ شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در تیرماه 1401 آغاز و در نتیجه تصویر جدیدی از برند، لوگو و خدمات «سپ» به مخاطبان معرفی شد.
ارائه تمامی خدمات درگاه پرداخت و ابزارها اعم از اپلیکیشن، کارتها، پایانههای فروشگاهی و... تحت یک نام و ظاهر به صورت منسجم و یکپارچه به مخاطبان از یک سو، گسترش بازه مخاطبان و هدف قراردادن قشر جوان از سوی دیگر، چشم انداز سازمان برای ریبرندینگ بود.
همچنین در بازآفرینی برند سپ، شعار «برای پرداختن به زندگی...» انتخاب شد تا همیشه به خود و مخاطبان یادآوری کنیم که هدف آن است که مردم و مشتریان راحتتر زندگی کنند تا فرصت و زمان بیشتری برای پرداختن به زندگی داشته باشند.