از هویت بصری (لوگو) جدید سپ رونمایی شد
پس از 19 سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ، از هویت بصری (لوگو) جدید این برند خوشنام صنعت پرداخت رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سپ، پس از 19 سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ، از هویت بصری (لوگو) جدید این برند خوشنام صنعت پرداخت رونمایی شد تا در جهان پرشتاب امروز، مأموریت و چشمانداز این شرکت را بر بستر تکنولوژی های روز دنیا برای مخاطبان نسل Z به تصور بکشد.
در این مراسم حسین واعظ قمصری مدیر عامل سپ با اشاره به رتبه اول شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت را بنیانگذار صنعت پرداخت کشور معرفی کرد. همچنین ایشان در آستانه ورود به دهه سوم فعالیت این شرکت به اهداف بلند مدت سپ در راستای ارائه خدماتی بهتر اشاره کرد.
قمصری در ادامه اظهار کرد: « سپ آیندهای است که مبنی بر استراتژی کلان شرکت در مسیر آن حرکت میکنند. در این مسیر تغییر هویت بصری رویکردهای جدید ما را در حوزه های اجرایی آماده و بهینه میکند و دلیلی است که در این بازار به روز و مجهز باشیم.
المانها و امکاناتی که در هویت بصری قبلی داشتیم برای رویکردهای استراتژیک شرکت محدودیتهای فراوانی داشت. امروز به لطف خدا و همکاری شرکتهای متخصص و واحدهای داخلی شرکت توانستیم از هویت بصری جدید شرکت سپ رونمایی کنیم.»
حسین واعظ قمصری با اشاره به اینکه زین پس با نام تجاری سپ در افکار و اذهان عمومی بازآفرینی اتفاق رخ خواهد داد ادامه داد: همین مسئله برای عقب نماندن از جریان گستره تغییرات اجتماعی و تکنولوژیکی و رقابتهای پرچالش تجاری که باید مدام در حال تغییر و نوآوری باشیم، بسیار حائز اهمیت است. تغییری که بتواند پاسخگوی نیازهای نسلی و تجاری ما باشد. ما در سپ تصمیم گرفتیم که در این برهه زمانی همه درگاهها و ابزارها و خدمات اعم از: اپلیکیشنها، درگاههای پرداخت و پایانههای فروشگاهی را تحت یک نام و ظاهر به صورتی منسجم و یکپارچه به مخاطبان عرضه کنیم.»
قمصری در ادامه خاطر نشان کردند:« بر این اساس یکی از اهداف جدی ما افزایش سینرژی و استفاده از ظرفیت مشترک ابزارها و درگاهها برای تقویت فروش متقاطع و همچنین کاهش هزینههای لازم برای تبلیغات و برندسازی است.»
مخاطبان سپ چه کسانی هستند؟
مدیرعامل سپ در مورد مخاطبان هدف این مجموعه بیان کرد:« با فرایند ریبرندینگ سپ، نسل z به عنوان مخاطبین جدید ما معرفی خواهند شد. نسلی که در این هزاره متولد شده و استفاده از تکنولوژی و گوشیهای هوشمند هموراه بخش جداییناپذیر از زندگی آنها است. از آنجایی که برخی محصولات و خدمات سپ بر بستر تکنولوژی است، این نسل با ریبرندینگ سپ از خدمات ما بیشتر از قبل بهرهمند خواهند شد.»
وی در ادامه افزود:« بنابراین سپ به جوانان اعلام میکند که سرعت تغییرات تکنولوژی را به درستی درک کرده و همواره برای استفاده از فناوریهای نوین و ارائه بهترین تجربههای کاربری تلاش خواهد نمود. اعتماد در پرداخت فاکتوری مهم در جهان پرشتاب امروز است و باور ما این است که هیچ سرمایهای بالاتر از ایجاد اعتماد برای ذینفعان نیست.»
قمصری همچنین در مورد فرایند ریبرندینگ خاطرنشان کرد:« به همین جهت ما در فرایند ریبرندینگ سپ به دنبال آن هستیم که نخستین شرکت صنعت پرداخت ایران، برندی صادق و درستکار شناخته شود. با انجام فرایند ریبرندینگ سپ، شاهد توسعه پرداختهای موبایلی و ایجاد حس اعتماد در بین مخاطبان خواهیم بود.»
مجموعه سپ فعالیت بر بستر تکنولوژی و ارتباط با مخاطبان جوان را یک ارزش اساسی میداند و بر این باور است که با بازآفرینی برند خود، پل ارتباطی خود را با نسل پویای این مرز و بوم کوتاهتر از گذشته خواهد کرد. همچنین این برند اکنون در چشم انداز جدید خود به دنبال تبدیل شدن به مرجع دانش و الگوی صنعت پرداخت الکترونیک کشور است.
اهداف و چشمانداز پرداخت الکترونیک سامان کیش
ایشان در مورد اهداف این ریبرندیگ فرمودند:« سپ به عنوان یک بنگاه تجاری همیشه در تلاش بوده که در نقش و مسئولیت خود به عنوان یک شهروند، مسئولانه رفتار کند و با توسعه ظرفیتهای پرداخت و تجارت الکترونیک نقش کوچکی در کاهش مصرف کاغد، ترافیک و معضلات اجتماعی داشته باشد تا مردم و شهروندان بتوانند با خیال راحت به زندگی خود بپردازند.»
حسین واعظ قمصری در خصوص انتخاب شعار جدید سپ گفت: :« ما در برندینگ جدید، شعار "برای پرداختن به زندگی" انتخاب کردیم تا همیشه به خودمان و مخاطبان یادآوری کنیم ما هستیم تا مردم و مشتریان راحت زندگی کنند و فرصت و زمان بیشتری را برای پرداختن به زندگی داشته باشند. سپ به عنوان یک پلتفرم پرداخت، انواع راهحل پرداخت و تجارت الکترونیک را ارائه میدهد تا مردم زمان کمتری برای پرداختهای خود بگذارند و از فرصت های ایجاد شده برای لذت بردن از زندگی استفاده کنند. ماموریت اصلی و اجتماعی شرکت، این است که زندگی بهتری برای مردم بسازد و این شعار بر این جنبه تاکید دارد.»
نشان (لوگو) جدید نمادی بر پایه چهار عنصر «سازمان نوآور، رشد سرمایه انسانی،درستی و اعتماد و چابکی و پیشروی» میباشد. رنگ آبی این نشان، برگرفته از رنگ آبی نشان بانک سامان است تا یادآور این خانواده بزرگ باشد.
قمصری اضافه کرد: این سازمان معتقد است که درطراحی چشم انداز جدید این شرکت تلاش شده تا بهروزترین و کاملترین راهکارهای پرداخت با ترکیب تکنولوژی و تجارت نمایان شود. با بازآفرینی برند سپ، پیادهسازی سبک نوین پرداختهای دیجیتال در ایران اتفاق خواهد افتاد تا حس سرعت و امنیت را به کاربران ایرانی انتقال دهیم.
کلام آخر
مدیرعامل مجموعه سپ در بخش آخر سخنان خود خاطر نشان کرد:« در پایان اعلام میکنم که بازآفرینی برند شرکت، تنها سرآغاز یک راه تازه برای ورود به دهه سوم حیات و فعالیت شرکت محسوب میشود و برای بنده و تک تک همکارانم زمینه ساز تلاشهای بسیار برای حفظ و ارتقای شرکت در بازار رقباتی و ارزش آفرینی برای مشتریانمان خواهد بود. در اینجا لازم میدانم از همراهی و همدلی هیئت مدیره محترم تشکرم کنم و از زحمات عوامل اجرایی و واحد ارتباطات سپ کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. همچنین از عوامل و کارکنان تاثیر گذار شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ) که در مسیر رونمایی هویت بصری زحمات فراوان کشیدند، تقدیر و تشکر میکنم.»
نظر دهید